فود نینجاهمیشه گرسنه برای غذای خوب

فود نینجا چگونه به غذا ها امتیاز می دهد؟

فود نینجا چگونه به غذا ها امتیاز می دهد؟
1397/06/01
راهنما
2447 بازدید

شاید در طول یک سالی که همراه فود نینجا بوده اید، برای شما جلب بوده باشد که ما بر چه اساسی و چگونه به رستوران ها و غذاها امتیاز می دهیم. فود نینجا در فعالیت خودش در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام به رستوران ها و کافه ها امتیاز نمی دهد و بلکه این امتیاز دهی و دسته بندی فقط برای غذاها و نوشیدنی هایی است که در رستوران ها و کافه ها آماده و سرو می شوند.

امتیاز دهی بر اساس کیفیت غذا، تازه بودن مواد اولیه، تزئین و ظاهر غذاها ها و نوشیدنی ها و مهم تر از همه، تمیزی و بهداشتی بودن آنها است. در بسیاری از رستوران ها و کافه ها، تبلیغاتی انجام می شود که غذاها و نوشیدنی ها از بهترین مواد اولیه تهیه و آماده می شود ولی در حقیقت از مواد جایگزینی استفاده می شود که از نظر ظاهری تفاوتی ندارد ولی این کار باعث کاهش هزینه های رستوران ها و کافه ها می شود.

معمولا بسیاری از غذا ها و نوشیدنی هایی که در اکثر رستوران ها و کافه ها آماده و سرو می شوند نسبت به موارد مشابه از نظر کیفیت، طعم، تزئین و قیمت مقایسه می شوند و سپس از طرف گروه فود نینجا به آنها امتیاز داده می شود.

A post shared by Food Ninja (@foodninja.ir) on



⭐ غذا ها و نوشیدنی هایی که با یک ستاره امتیاز دهی می شوند معمولا مواردی هستند که از نظر کیفیت و مواد اولیه در جایگاه خوبی قرار ندارند و به کسانی که دوست دارند آن غذا و یا نوشیدنی را امتحان کنند توصیه نمی شود که آن را امتحان کنند. غذاهایی که امتیاز پایینی دریافت می کنند در دفعه اول درباره آن ها مطلبی نوشته نمی شود به این دلیل که ممکن است کیفیت پایین غذا تصادفی بوده باشد در حالی که رستوران مذکور همیشه غذاهای خوبی ارائه می کند. در این موارد در زمان دیگر به رستوران مراجعه خواهیم کرد تا مطمئن شویم که کیفیت غذا تصادفی بوده یا خیر.

⭐⭐ غذاها و نوشیدنی هایی که با دو ستاره امتیاز دهی می شوند از نظر کیفیت و تازه بودن مواد اولیه کمی کیفیت پایین تری نسبت به بقیه غذا ها دارند و هنوز مورد مناسبی برای امتحان کردن نیستند.

⭐⭐⭐ مواردی که با سه ستاره مشخص می شوند، غذا ها و نوشیدنی هایی هستند که به نسبت از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به عنوان غذاهای متوسط شناخته می شوند. این غذا ها و نوشیدنی ها نیاز به بهبود در کیفیت و یا گاهی کاهش در قیمت دارند تا امتیاز بهتری دریافت کنند.

⭐⭐⭐⭐ این غذا ها و نوشیدنی ها کیفیت و قیمت خوبی دارند و غذاهایی هستند که به ندرت در رستوران ها و کافه ها پیدا می شوند و حتما باید آن ها را امتحان کنید.

⭐⭐⭐⭐⭐ غذاهایی بی نظیر با کیفیتی بسیار بالا و تهیه شده توسط آشپز های حرفه ای که به ندرت می توان این گونه غذاها را در هر رستوران ی پیدا کرد. البته در بعضی از موارد برای معرفی غذاهایی با کیفیت که در طول سال های گذشته کیفیت خود را حفظ کرده و یا حتی کیفیت آن ها در طول زمان بهتر نیز شده است، از این امتیاز استفاده می شود.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات