فود نینجاهمیشه گرسنه برای غذای خوب

تولد یک سالگی فعالیت فود نینجا

تولد یک سالگی فعالیت فود نینجا
1397/05/13
عمومی
2402 بازدید

پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت رسمی فود نینجا در شبکه اجتماعی اینستاگرام و منتشر کردن نقد و بررسی بیش از 300 غذا از رستوران ها و کافه های تهران و دیگر شهر های ایران، امروز 12 مرداد سال 1397 شمسی اولین سالگرد فعالیت و تولد یک سالگی فود نینجا را به شما دوستان و هواداران جشن می گیریم.
فود نینجا در تاریخ 12 مرداد سال 1396 در شبکه اجتماعی اینستاگرام به هدف معرفی برترین رستوران ها، کافه ها و غذاها در ایران فعالیت رسمی خود را شروع کرد. پس از گذشت یک سال فعالیت روزانه گروه فود نینجا با مراجعه به بیش از 200 رستوران، کافه و مرکز غذایی و نقد و بررسی بیش از 300 غذا، نوشیدنی و خوراکی و انتشار مطالب در شبکه اجتماعی اینستاگرام و افتتاح سایت رسمی فود نینجا به بیش از 38000 مخاطب دست پیدا کرد.




هدف فود نینجا ارائه اطلاعات غذایی و ایجاد مرجع تخصصی غذایی برای رستوران ها، کافه ها، مراکز غذایی و مشتریان است. دسترسی به اطلاعات مراکز غذایی، فهرست غذاها و نظرات مشتریان درباره رستوران و غذاهای ارائه شده به مرکز غذایی برای بهبود کیفیت و به مشتریان برای آشنایی با مجموعه و غذاهای آنها کمک بسیاری می کند. ایجاد یک پایگاه تخصصی برای رستوران ها، کافه ها و مشتریان می تواند مشکلاتی از نظیر ارتباط میان مدیران مجموعه ها و مردم را کمتر کند و در نتیجه به بهبود کیفیت صنعت غذایی کمک کند.
با پشتیبانی شما دوستان و هواداران، ما هر روز برای بهتر شدن خدمات و فعالیت فود نینجا تلاش می کنیم و همیشه منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات