فود نینجاهمیشه گرسنه برای غذای خوب

فرا رسیدن ماه رمضان مبارک

فرا رسیدن ماه رمضان مبارک
1397/02/28
عمومی
2560 بازدید

ما در شرکت رویال وب و فود نینجا فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به تمام دوستان، هموطنان و مسلمانان تبریک می گوییم. از امروز پنجشنبه 27 اردیبهشت با شروع ماه رمضان، اکثر کافه ها و رستوران ها اجازه فعالیت در طول روز و ارائه سرویس و خدمات را ندارند و زمان شروع سرویس دهی آن ها در تهران از ساعت 7 و نیم عصر است. البته تعداد محدودی از کافه ها و رستوران ها اجازه مخصوصی از اداره اماکن دارند که به آن ها اجازه قبول و ارسال سفارشات سرد و بدون بو را به آن ها می دهد. اگر امکان روزه داری و تحمل ساعت های روز را ندارید و امکان پخت و درست کردن غذا را ندارید، می توانید از این کافه ها و رستوران ها سفارش غذای خود را انجام دهید.

بر اساس اطلاعیه ناجا در آستانه حلول ماه مبارک رمضان که در تاریخ 22 اردیبهشت صادر شده است، این سازمان اعلام کرد که بر اساس احکام نورانی اسلام، لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند. در ادامه نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت معابر، بوستان ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه به ویژه در زمان افطار و شب های قدر توجه ویژه ای دارد و دستورالعمل های ترافیکی به تفکیک هر استان اعلام می شود.

دوستان و هموطنان عزیز و گرامی در طول ماه مبارک رمضان به این نکته توجه داشته باشید که همیشه به یاد نیازمندان و اطرافیان خود باشید. اگر بعد از ساعات افطار در سطح شهر تردید می کنید از تجمع و ایجاد ترافیک در خیابان ها و مناطق مسکونی شهر خودداری کنید. در انتها امیدواریم که روز های خوب و مبارکی را در پیش داشته باشید و طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرار گیرد.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات