فود نینجاهمیشه گرسنه برای غذای خوب

افتتاح سایت فودنینجا

افتتاح سایت فودنینجا
1396/11/26
اخبار
2779 بازدید

این روز ها تقاضا و استفاده عمومی از سرویس های اینترنتی بیشتر از پیش شده است و افراد زیادی سعی در ارائه خدمات به صورت اینترنتی و غیر حضوری دارند، ولی متاسفانه در این میان ارائه خدمات متمرکز و تخصصی بسیار کمیاب و در موارد ی به صورت نا کامل انجام می شود. ما در فودنینجا سعی بر آن داریم تا تمامی خدمات تخصصی غذایی را در مکان به صورت کامل به شما دوست داران غذا، صاحبان رستوران ها و کافه ها و حتی کسانی که تمایل به راه اندازی مجموعه غذایی را دارند ارائه کنیم.

فودنینجا فعالیت اولیه خود را در تاریخ 12 مرداد سال 1396 در شبکه های اجتماعی با معرفی غذا ها و رستوران ها شروع کرد، و پس از گذشت مدت کوتاهی به انتشار اخبار و رویداد های رستوران ها و کافه ها پرداخت. به دلیل محدودیت های فراوان در شبکه های اجتماعی و تجربه پیشین از ارائه خدمات غذایی به صورت یک سایت اینترنتی، تصمیم بر آن گرفتیم که باری دیگر به فعالیت و ارائه خدمات مربوط به رستوران ها، کافه و غذا ها بپردازیم.

امروز 25 بهمن سال 1396 فودنینجا به عنوان یک سایت اینترنتی فعالیت آزمایشی خودش رو شروع با معرفی مراکز غذایی در ایران آغاز می کند. از آنجایی که ما تازه فعالیت خودمان را در این زمینه به صورت آنلاین شروع کردیم، ممکن است اطلاعات و خدمات ارائه شده به میزان و کیفیت کافی نباشد، ولی در آینده ای نزدیک ما اطلاعات مورد نیاز و کیفیت اطلاعات سایت فودنینجا را بهبود می دهیم و سعی می کنیم خدمات بیشتری را به شما عزیزان ارائه کنیم.

عکسی که در این خبر استفاده شده است مربوط به کاپ کیک های تزئینی افتتاحیه سایت فودنینجا است که توسط یکی از هنرمندان و تهیه کننده کیک های خانگی برای ما آماده شده است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از فعالیت های فودنینجا ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات