فود نینجاهمیشه گرسنه برای غذای خوب

تولد دو سالگی فود نینجا

تولد دو سالگی فود نینجا
1398/05/13
عمومی
1693 بازدید

امروز شنبه 12 مرداد ماه سال 1398 دومین سال فعالیت و تولد فود نینجا است. در 2 سال گذشته هدف بر آن بود که رستوران ها، کافه ها و غذا های خوب در تهران و شهرستان های ایران را به غذا دوستان و علاقمندان معرفی کنیم و غذا ها را از نظر کیفیت، تزئین و طعم دسته بندی و بررسی کنیم. فعالیت ما در 2 سال گذشته بیشتر در شبکه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام فود نینجا بوده است و با توجه به استفاده زیاد از این برنامه، بازخورد و استقبال بسیار زیادی از فود نینجا شده است که همیشه باعث قوت قلب ما بوده است.

از آنجایی که تقاضا برای دستیابی به اطلاعات رستوران ها، کافه ها و مراکز غذایی در میان مردم و طرفداران غذا، رستوران گرد ها و کافه گرد ها زیاد است، فود نینجا در نظر دارد که فعالیت خود را در سایت رسمی خود افزایش دهد و بانک اطلاعاتی جامع و مفیدی را از رستوران ها، کافه ها، شیرینی فروشی ها، میوه فروشی ها و دیگر مراکز غذایی ایجاد کند تا به متقاضیان این امکان را بدهد که مقصد و غذای مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنند و از آخرین اخبار رستوران ها با خبر شوند.

از این پس کاربر ها و مخاطبان فود نینجا می توانند با مراجعه به سایت رسمی فود نینجا، به آسانی با انتخاب استان و شهر سکونت خود و نوع رستوران، غذا و رستوران مورد نظر خود را پیدا کنند و اطلاعات موجود مرکز غذایی را مشاهده و برای سفارش غذا به آدرس رستوران مراجعه و یا با استفاده از شماره تماس رستوران، غذای خود را برای ارسال سفارش دهند. صاحبان و مدیران رستوران ها، کافه ها و مراکز غذایی نیز می توانند با عضویت در سایت فود نینجا اطلاعات رستوران خود را در این سایت ثبت کنند و در صورت نیاز در آینده اطلاعات خود را به آسانی به روز رسانی کنند.

مجموعه فود نینجا قصد دارد با همکاری با شرکت طراحی و تبلیغات رویال وب از این پس خدمات تخصصی و متنوعی را برای جذب مشتری و افزایش فروش به رستوران ها، کافه ها و مراکز غذایی ارائه کند. این خدمات شامل طراحی و اجرای تبلیغات چاپی، طراحی و اجرای منو، عکاسی و فیلم برداری تخصصی غذایی، طراحی و اجرای برند سازی و مشاوره در زمینه جذب مشتری و افزایش فروش است. با توجه به تجربه طولانی شرکت رویال وب در زمینه تبلیغات و تجربه فود نینجا در زمینه رستوران ها و غذا ها، بسته های خدمات به صورت هدفمند و تخصصی برای رستوران ها و کافه طراحی شده است. برای اطلاع از این خدمات تخصصی می توانید به قسمت خدمات فود نینجا مراجعه کنید و یا مستقیما با شرکت رویال وب تماس بگیرید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات